About Me

My photo
Assalamualaikum. Terima kasih kerana melayari blog ini. Saya Mazli Abdullah adalah seorang jurugambar untuk pelbagai majlis seperti pertunangan, perkahwinan dan lain-lain. Untuk maklumat lanjut sila hubungi saya, Tel & Whatsapp : 017-5628776 & 010 7760335 | Email: mazren76@gmail.com | Facebook - https://www.facebook.com/mazli.abdullah.37

Saturday, December 3, 2011

Jurugambar Perkahwinan Manjung, Lumut, Teluk Intan, Perak - Perkahwinan | Yusrie & Nurul | 20 Nov 2011

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 comment:

  1. Salam Tuan Mazren,

    Nice blog n pics...

    Sesiapa yg nak kahwin n dah tempah gambar dgn Mazren tapi masih tak tau nak tempah kek... Boleh cuba dengan saya...

    Saya ada menerima tempahan pelbagai jenis kek, muffin, cupcakes dsb. untuk majlis
    keraian, harijadi, bersara, perkahwinan dan sebagainya. Untuk keterangan lanjut sila layari
    blog saya dibawah.

    http://my-recipe-book.blogspot.com/

    ReplyDelete